CNSC chystá na roky 2025–2026 velkou mediální ofenzivu
- krupickablog
- 30. 7.
- Minut čtení: 1

Czech National Spirits Competition připravuje pro nadcházející ročníky 2025 a 2026 rozsáhlou mediální kampaň, která má za cíl posunout prezentaci soutěže i jejích účastníků na zcela novou úroveň. V současné době se vedení CNSC nachází krok před uzavřením finální dohody s Media club s. r. o..
Klíčovým momentem této připravované spolupráce bude bezplatný workshop pro účastníky CNSC, který proběhne v září. Zatím se do něj přihlásilo 12 společností z oblasti výroby a distribuce destilátů a likérů.
Na workshopu představí zástupci mediálního partnera konkrétní možnosti společného marketingu, komunikace a mediální podpory – včetně vizuální prezentace značek, natáčení promo materiálů, PR podpory a plánování společné kampaně napříč tradičními i digitálními kanály.
„Cílem je nalézt společnou vizi, která spojí svět prémiových destilátů s kvalitním, cíleným mediálním obsahem. Pokud najdeme shodu, může jít o jednu z nejvýznamnějších a nejdlouhodobějších mediálních spoluprací v našem oboru,“ uvedl zakladatel CNSC Martin Krupička.
Tato iniciativa má potenciál výrazně posílit postavení českých produktů nejen na domácím trhu, ale i v mezinárodním kontextu. Czech National Spirits Competition tak potvrzuje, že chce být nejen soutěží, ale také platformou pro rozvoj značek, exportu a kvalitní komunikace.