top of page
event.jpg

CNSC získává svého ambasadora v Číně


Czech National Spirits Competition udělala významný krok v posilování své mezinárodní pozice a s potěšením oznamuje, že získala oficiálního ambasadora v Číně, čímž otevírá dveře pro další expanzi na jeden z největších trhů s destiláty na světě.

 

Ambasadorem se vždy stává významná osobnost, která bude nejen šířit povědomí o soutěži v Číně, ale také navazovat spolupráci s předními výrobci a distributory destilátů v tomto regionu. Tento krok přichází v době, kdy se CNSC snaží stát klíčovým hráčem na globální scéně hodnocení a propagace destilátů.

 

Kromě propagace CNSC mezi čínskými výrobci bude ambasador také zodpovědný za přivádění čínských značek do soutěže, což by mohlo výrazně rozšířit počet zúčastněných destilátů z Asie. Čína je domovem tradičních destilátů, jako je baijiu, a jejich přítomnost v soutěži by přidala nový rozměr hodnocení.

 

Čínský trh s alkoholem je jedním z největších na světě, a to jak v produkci, tak v konzumaci. Očekává se, že zavedení ambasadora CNSC pomůže přilákat čínské výrobce destilátů do soutěže a zároveň umožní lepší propagaci evropských a českých produktů na čínském trhu. Tímto krokem CNSC rozšiřuje svůj globální dosah a otevírá nové obchodní příležitosti pro zúčastněné výrobce.

 

Spolupráce s Čínou také podtrhuje ambice CNSC být nejen národní, ale mezinárodní soutěží, která spojuje výrobce destilátů z celého světa. Jak vysvětluje zakladatel soutěže Martin Krupička: „Čína je pro nás samozřejmě strategickým partnerem. Nicméně naše ambice jsou mnohem vyšší, tj. Jižní Korea, Japonsko, Vietnam apod.. Všude tam již začínáme jednat. Po připravovaném podpisu s ambasadorem pro USA je to další krok k silné a respektované soutěži.“ 

 

Získání ambasadora v Číně představuje významný milník pro CNSC v její snaze stát se globálním lídrem v hodnocení destilátů. Tento krok otevírá nové možnosti spolupráce a přispívá k rozvoji obchodních vazeb mezi českými výrobci a jedním z největších trhů na světě. CNSC tak potvrzuje své ambice růst a šířit svou prestiž na globální úrovni, přičemž čínský trh hraje v této strategii klíčovou roli.

bottom of page