
CNSC hlásí nového partnera, kterým se stala Destilerka.cz. Zajímavostí této spolupráce je nejen medaile CNSC na vzorové fotografii u všech vítězných produktů a dále pak zmínka v textu popisu produktu, ale také vytvoření samostatného odkazu CNSC, který bude odkazovat přímo a pouze na úspěšné účastníky CNSC. V praxi tato služba bude fungovat tak, že místo toho, aby neznalý zákazník přemýšlel a vybíral si v desítkách, stovkách lahví, co chce vlastně koupit, klikne přímo na eshopu na odkaz CNSC, ten mu zobrazí úspěšné účastníky CNSC 2024 a on si může ihned zakoupit to nejlepší, aniž by musel riskovat správný výběr.
Tato nová služba tak zefektivní jednoduchý výběr a zároveň podpoří úspěšné účastníky jasnou konkurenční výhodou na trhu. Další eshopy již hlásí o podobnou službu zájem, a tak máme velkou radost, že se CNSC bude ještě více přibližovat široké veřejnosti a zákazníkům.
Jak vysvětluje zakladatel CNSC Martin Krupička: „Pokud tuto službu zavede zhruba šest eshopů, tak včetně portálu heureka máme spočítáno, že medaile a výsledky CNSC uvidí každý měsíc více jak 500 000 zákazníků. Naším kvalifikovaným odhadem je, že se podle výsledků CNSC ve svém nákupu budou orientovat vyšší desítky tisíc zákazníků. A pokud tito zákazníci budou nakupovat přímo podle výsledků CNSC 2024, je to více jak dobrý důvod zúčastnit se naší první, mezinárodní a jediné zcela nezávislé soutěže o nejlepší destilát a likér.“